Thursday 22 June 2017

PERATURAN 60 SAAT

@dms360_dermax_superskin -
The Rule of 60 seconds | Peraturan 60 saat

Ada satu step yang bagi saya sangat penting untuk diikuti jika anda benar-benar mahu mendapat manfaat semaksimum mungkin dari produk penjagaan wajah yang anda pakai

Sebaik sahaja selesai mencuci muka, dan wajah masih lagi dalam keadaan separa lembap dan tidak terlalu kering, pastikan anda terus memakai serum dan krim wajah dalam masa 60 SAAT

Dalam tempoh masa ini, kulit kita sebenarnya berada dalam keadaan sangat bersedia untuk menyerap sebarang vitamin dan nutrien dari produk

Kulit juga dapat memerangkap dan mengekalkan lembapan dengan lebih baik berbanding jika memakai beberapa minit atau beberapa jam selepas itu

Saya perasan, jika saya sapu serum selepas setengah jam (kadang-kadang ralit dan terlupa juga), efek serum itu tidak sehebat berbanding jika saya apply immediately after cleansing

Itu bagi saya lah..
Tidak pasti pula dengan orang lain :)

WhatsApp Daien 016-967 7880

DMS360 HQ Hotline 016-967 7880

No comments:

Post a Comment

Salam/Hi..kami akan menjawab mesej anda secepat mungkin atau boleh wasap terus kepada kami 013-3148 100. Terima kasih..