Tuesday 1 August 2017

THE BEST VITAMINS TO CLEAR ACNE

@dms360_dermax_superskin -
THE BEST VITAMINS TO CLEAR ACNE ❤️

Semasa saya mengalami fasa jerawat yang teruk satu ketika dulu, pakar kulit menasihatkan untuk mengambil makanan yang mengandungi sumber tersebut :

• Vitamin A - Carrot
• Vitamin E - Almonds
• Vitamin C - Broccoli

Jadi, apa yang saya boleh buat ialah :

✔ ️Buat stok carrot dan broccoli di rumah untuk masak sayur atau buat jus (kalau rajinnn...)

✔️ Buat homemade jus kurma almond. (yang ni No 1 sedapp dan mudah dibuat 👍🏼)

✔ ️Makan coklat. (jarang-jarang sangat sebab bukan jenis suka makan coklat)

Ya Allah.. banyak betul alasan kan 😆

Isunya di sini ialah konsistensi, faktor sibuk, dan masa yang ternyata mencemburui saya untuk mendapatkan kulit bersih tanpa jerawat

Nak berjaya, tak boleh banyak alasan

Nak dapat kulit sihat pun tak boleh malas

Oleh itu, ada satu lagi alternatif lain yang selamat dan dipercayai yang boleh di ambil jika kita sukar untuk memenuhi keperluan di atas

Saya amalkannya untuk tempoh beberapa bulan sehingga acne saya clear. Apa tu ye ?

PAKAI FULL SET SKINCARE DMSONE

Sebab apa ?

✔️ DMSOME : Ada Vitamin A & C
✔️ Serum : Ada Vitamin C
✔️ Foundation : Ada Vitamin C & E

Senang kan ? semua ada dalam full set tu ❤️❤️ Kalau nak order, boleh whatsupp Daien

WhatsApp www.wasap.my/60169677880

DMS 360 HQ Hotline 016-967 7880

No comments:

Post a Comment

Salam/Hi..kami akan menjawab mesej anda secepat mungkin atau boleh wasap terus kepada kami 013-3148 100. Terima kasih..