Thursday 26 October 2017

GLUTAMINE + DMS ONE

Yang mengenali saya tentu tahu skin saya macamana.  Saya baru jer dilanda masalah hormon yang tidak stabil dan hormon yang bercelaru tak tahu kenapa. Ditambah dengan faktor pemakanan saya yang memang ke laut tak terjaga dan tak terkawal beberapa bulan ni. Saya mengalami sindrom acne terlampau dan kenaikan berat badan juga terlampau. Orang kata saya stress. Saya cakap tak stress pun sangat. Orang cakap saya happy, ofcoz happy selalu.

Alhamdulillah, saya jumpa penyelesaian masalah hormon saya. Baru consume 1 minggu. Result memang wooowwww! Rasanya tak salah jika saya sharingkan dengan semua.

Saya pengguna setia DMS ONE. Saya mengamalkan pemakanan sihat minggu ni dengan GLUTAMINE PLUS dan saya tetap teruskan pemakanan saya yang lain macam selalu. Semua vitamin C dan multi vitamin saya yang lain sebelum ni seolah tak berfungsi dengan hormon saya, tetapi dengan 4 biji sehari GLUTAMINE PLUS saya ambil telah menjadikan kulit saya kembali seperti sedia kala. GLUTAMINE PLUS adalah blok binaan untuk glutahion dalam tubuh kita. Sekarang saya dah boostkan colagen dan glutathion saya dengan GLUTAMINE PLUS.

Tak sabar nak sharing dengan u alls semua kebaikkan ni.

No comments:

Post a Comment

Salam/Hi..kami akan menjawab mesej anda secepat mungkin atau boleh wasap terus kepada kami 013-3148 100. Terima kasih..