Friday 13 October 2017

RAHSIA RUMUSAN DMS ONE EXCLUSIVE 5+1

DMS DERMAX SUPERSKIN memperkenalkan rangkaian terbaru penuh kelembutan.

RAHSIA RUMUSAN TERBARU  DMS EXCLUSIVE.

Bunga Peony Untuk Kecantikan Alami.

Peony adalah bunga yang tumbuh secara alami setiap akhir musim luruh sampai awal musim panas, di sekitar lembah sungai Mediterania. Sebelum bunga yang juga tumbuh di Tiongkok dan Amerika Utara bagian barat ini terkenal sebagai tanaman hias, dahulu Peony adalah tanaman ubat yang terkenal untuk mengatasi berbagai fobia, mengatasi stres dan memberi relaxing psikologis. Dengan warna yang indah, bayangkan jika bunga ini dirumus menjadi skincare.Pasti aromanya sangat mendamaikan. Tenang dan rileks jer kan.

DMS menjadikan inspirasi untuk memanfaatkan keindahan Peony ke dalam produk terbaru. Kelopak yang paling berkualiti terpilih untuk diolah dengan sangat teliti, agar pengguna mendapatkan manfaat terbaik dari bunga Peony. Terdiri dari Cleansing Oil Soap , krim siang sunblock 25, krim malam night recovery cream, serum glowing ekstrak putih telur dan mawar, CC hybrid sunblock spf 45 foundation. Rangkaian 5 dalam 1 memenuhi kepentingan penjjagaan kulit wajah anda.

Fungsi menarik dari kelopak bunga peony dengan golden oil juga collagen pada Cleansing Oil Soap menghasilkan kemampuan untuk menghapus semua  kotoran di wajah secara sempurna, namun tetap memberikan kelembutan. Anda juga boleh mendapatkan keharuman manis yang menyegarkan, sekaligus melembapkan. Pangunaan bersama serum glowing sebelum day atau night krim menghasilkan kesan yang sangat mengujakan. Produk ini menyempurnakan tekstur kulit serta membuatkan riasan makeup tahan lebih lama.

RM200.00 sekotak dengan 5 item dalam satu set menjadikan poket anda lebih berbaloiii.

WhatsApp Daien 016-967 7880

No comments:

Post a Comment

Salam/Hi..kami akan menjawab mesej anda secepat mungkin atau boleh wasap terus kepada kami 013-3148 100. Terima kasih..